PPC školení
Chcete efektivně inzerovat na Seznam Sklik, AdWords nebo eTarget? Na to běžně dostupné informace o PPC reklamě nestačí. Pokus/omyl se může také hodně prodražit. Nejlepší způsob jak se naučit dělat PPC reklamu skutečně efektivně, je individiální školení PPC reklamy.
Naše školení PPC reklamy je:
- Individuální - nejde o žádné školení obecných pravidel PPC reklamy. Při školení se školitel věnuje pouze Vám.
- Konkrétní - školení je šité na míru, je uzpůsobené přesně Vašim potřebám, Vaší pokročilosti a Vaší konkrétní reklamní kampani.
- Praktické - výsledkem školení je Vaše optimalizovaná reklamní kampaň na Sklik, Google a eTarget
- Výhodné - při školení sedíte u svého počítače, nemusíte nikam jezdit a ušetříte za náklady na dopravu.
- Přizpůsobivé - školitel se přizpůsobí Vašim časovým možnostem, může probíhat i ve večerních hodinách.
- Profesionální - školitel má bohaté zkušenosti se správnou kampaní.
- Férové – pokud budete potřebovat doplňující informace, můžete se kdykoliv I po konci školení na nás obrátit s dotazem.
Obsah školení PPC reklamy
Celý obsah školení je individuálně přizpůsoben současným znalostem školeného. Pokud už účastník má nějaké znalosti tvorby PPC reklamy, školení je zaměřeno více na pokročilé optimalizační techniky v jednotlivých PPC sytémech dle požadavků školeného.
Pokud účastník s PPC reklamou teprve začíná, má školení tuto základní strukturu:
- Obecný úvod do problematiky reklamních systémů placených za klik, představení reklamního systému Google AdWods, struktura účtu AdWords, vysvětlení základních pojmů a principů fungování
- Vytvoření vlastního účtu v Google AdWords, způsoby nabíjení kreditu/placení nákladů za reklamu, vytvoření reklamní sestavy, zásady psaní reklamního textu, zásady tvorby seznamu klíčových slov
- Optimalizace reklamy na základě výsledků vyhledávání, možnosti cílení/shody klíčových slov/klíčových frází, strukturování reklamních sestav, zásady optimalizace pro maximální efektivitu reklamy, optimalizace pozice a ceny za reklamu, obsahová síť Google a kontextová reklama.
- Vorba reklamy v systémech Sklik a Etarget, odlišnosti systémů a specifika při optimalizaci, hodnocení výkonnosti a efektů reklamy a další konzultace dle specifických požadavků konkrétního účastníka.
Jak začít? Stačí nás kontaktovat pro poskytnutí více informací či rovnou dohodnutí první lekci.
Cena: dohodou, dle časové a obsahové náročnosti