PPC školení

 

 

Chcete efektivně inzerovat na Seznam Sklik, AdWords nebo eTarget? Na to běžně dostupné informace o PPC reklamě nestačí. Pokus/omyl se může také hodně prodražit. Nejlepší způsob jak se naučit dělat PPC reklamu skutečně efektivně, je individiální školení PPC reklamy. 
 

 

Naše školení PPC reklamy je:
  

  • Individuální - nejde o žádné školení obecných pravidel PPC reklamy. Při školení se školitel věnuje pouze Vám.  
  • Konkrétní - školení je šité na míru, je uzpůsobené přesně Vašim potřebám, Vaší pokročilosti a Vaší konkrétní reklamní kampani. 
  • Praktické - výsledkem školení je Vaše optimalizovaná reklamní kampaň na Sklik, Google a eTarget   
  • Výhodné - při školení sedíte u svého počítače, nemusíte nikam jezdit a ušetříte za náklady na dopravu. 
  • Přizpůsobivé - školitel se přizpůsobí Vašim časovým možnostem, může probíhat i ve večerních hodinách.  
  • Profesionální - školitel má bohaté zkušenosti se správnou kampaní.  
  • Férové – pokud budete potřebovat doplňující informace, můžete se kdykoliv I po konci školení na nás obrátit s dotazem. 

 



Obsah školení PPC reklamy 

Celý obsah školení je individuálně přizpůsoben současným znalostem školeného. Pokud už účastník má nějaké znalosti tvorby PPC reklamy, školení je zaměřeno více na pokročilé optimalizační techniky v jednotlivých PPC sytémech dle požadavků školeného. 

Pokud účastník s PPC reklamou teprve začíná, má školení tuto základní strukturu: 

 

  • Obecný úvod do problematiky reklamních systémů placených za klik, představení reklamního systému Google AdWods, struktura účtu AdWords, vysvětlení základních pojmů a principů fungování  
  • Vytvoření vlastního účtu v Google AdWords, způsoby nabíjení kreditu/placení nákladů za reklamu, vytvoření reklamní sestavy, zásady psaní reklamního textu, zásady tvorby seznamu klíčových slov  
  • Optimalizace reklamy na základě výsledků vyhledávání, možnosti cílení/shody klíčových slov/klíčových frází, strukturování reklamních sestav, zásady optimalizace pro maximální efektivitu reklamy, optimalizace pozice a ceny za reklamu, obsahová síť Google a kontextová reklama. 
  • Vorba reklamy v systémech Sklik a Etarget, odlišnosti systémů a specifika při optimalizaci, hodnocení výkonnosti a efektů reklamy a další konzultace dle specifických požadavků konkrétního účastníka.

 

 

Jak začít? Stačí nás kontaktovat pro poskytnutí více informací či rovnou dohodnutí první lekci. 

 

 

Cena: dohodou, dle časové a obsahové náročnosti